Sunday, November 12, 2006

Suara Hati Yang Abadi
Dari Rakyat Akar Umbi

Saya doakan Tun akan cepat sembuh dan kesihatan Tun akan sentiasa terpelihara sihat walafiat. Sejak dua tahun kebelakangan ini, saya seakan-akan malu dengan beberapa keputusan kerajaan yang tidak konsisten. Kalau semasa zaman Tun kami sekeluarga sentiasa merasa BANGGA menjadi rakyat Malaysia tapi sekarang ini kami terlalu rindu saat-saat tersebut.

Ingatlah kita akan merasa sesuatu itu terlalu berharga apabila kita telah kehilangannya. Kalau Tun dipecat dari Umno, kami tidak akan teragak-agak untuk meninggalkan parti kesayangan kami.

Kepada pembesar-pembesar Umno, ingatlah pesanan ini, "Apa guna jawatan tinggi dalam parti tapi kalah dalam pilihanraya". Jangan gadaikan maruah dan harta Negara kita Malaysia yang tercinta.

Terimakasih Datuk kerana saya dapat menulis apa yang terbuku dalam hati saya dan keluarga saya terhadap sestengah pembesar-pembesar Umno sekarang ini. – Tok Bongkok, Kg Melayu Majidee, Johor.
Kepada Tok Bongkok, saya merayu semoga bersabar dan bertenang. Rasanya anda bukan keseorangan. Bagaimanapun, siasah sewajarnyalah mendewasakan kita untuk berjuang demi agama, bangsa dan negara. - Ruhanie Ahmad.

No comments: