Friday, November 10, 2006


MESEJ UNTUK TUN MAHATHIR
DARIPADA PUTERI LUAR ISTANA

Bukit put3: Terlebih dahulu saya wakili rakan-rakan puteri mengucapakan terima kasih kepada Datuk menyalurkan berita berhubung ayahanda bekas Presiden UMNO Tun yang kami hormati masuki IJN.

Sebaik mendapat berita ini, saya dan rakan puteri di seluruh Johor Darul Takzim berpakat solat sunnat bermohon ALLAH SWT berikan kesejahteraan kepada ayahanda Tun kami sayangi meneruskan perjuangan supaya Jambatan Bengkok terbina juga akhirnya.

Kepada DYMM Tuanku, kami berbangga menjadi rakyat mempunyai Sultan mengetahui jiwa anak Johor mahukan Gerbang Perdana menjadi kenyataan.

Andainya dibatalkan juga, saya serta rakan dalam puteri mohon maaf jika kami keluar meninggalkan parti keramat perjuangan datuk nenek kami.

Sampaikan salam kami kepada ayahanda Tun Dr Mahathir dengan iringan airmata puteri luar istana.- 3:12 AM

Meleleh juga air mata saya membaca mesej di atas. Ianya ikhlas, tulen, tegas, dan berprinsip. Saya cuma harap, sejukkanlah sikit hati yang tngah berang, supaya fokus perjuangan kita tidak luput dari pandangan. Puteri Luar Istana – Ruhanie Ahmad.

No comments: