Monday, August 25, 2008

PAK SAMAD DI ICU

Sahabat blogger Rockybru dan Jejak Pujangga mengirimkan berita Tokoh Wartawan Negara, Tan Sri A Samad Ismail, 84 tahun, kini berada di wad ICU di Hospital Pantai, Kuala Lumpur.

Menurut mereka, keadaan Pak Samad adalah kritikal tetapi stabil.

Sama-samalah kita doakan semoga tokoh wartawan yang pernah jadi pejuang UMNO di Singapura ini akan selamat dan pulih seperti sediakala.

Nota: Pak Samad adalah antara tokoh yang mendidik saya supaya jadi berani menegakkan kebenaran. Saya terhutang budi kepadanya atas segala bimbingan dan ilmu penulisan yang yang beliau berikan kepada saya. Saya sekeluarga turut mendoakan semoga Pak Samad cepat sembuh dan panjang umur. - Ruhanie Ahmad

4 comments:

Money4Free said...

Semoga Pak Samad Ismail lekas sembuh..aminnnnnnnn

kudakepang said...

Komen di bawah ini kiriman Lumu IX. Saya terpaksa edit untuk elak sebarang kemungkinan berlaku. Maaf. - Ruhanie Ahmad

Datuk,

saya ada tulis sesuatu dengan niat nak bagi orang2 besar dan bekas orang2 besar serta orang2 kecil macam saya tahu tentang apa yang saya tahu tentang merdeka. malangnya saya nak masuk chedet.com atau warkah buat xxxxxxx pun tak boleh masuk walaupun saya pakai streamyx bayar beratus2 sebulan. saya ada pdf file could be forwarded to you. Looking at you as a former editor probably you could be the right proof reader and forward to whomever the right receipients. I know you are a subscriber to the so-called the "toyol code" but i think this could be a better code surpassing the da Vinci Code, as well. Not a masterpiece but good enough for those who think they are smart. Lumu IX. 8/25/08

Sang Rajuna said...

Salam,

Pada zamannya, Pak Samad adalah wartawan ternama dan mungkin boleh dianggap sebagai Bapak
Wartawan Moden Malaysia.

Tapi sekarang agaknya beliau sudah mula dilupakan, khasnya oleh generasi yang "terpisah" dan tidak mengenali beliau.

Saya mendoakan semoga beliau akan segera seembuh.

politica said...

POLITICA DAN POLITIK MALAYSIA

POLITICA yang beralamatkan http://politica-net.blogspot.com wujud sejak setahun yang lalu. Hari ini POLITICA ada blog kembarnya bernama Warta Malaysia di alamat http://wartanegara.blogspot.com

Sila kunjungi kami setiap hari. Terima kasih. - Politica