Thursday, August 28, 2008

MESYUARAT MT UMNO DIBATALKAN

KUALA LUMPUR 28 Ogos - Mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO yang sepatutnya dipengerusikan oleh Presiden parti, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi pada pukul 8 malam ini dibatalkan.

Setiausaha Kerja Ibu Pejabat UMNO, Datuk Husainay Hashim berkata, pembatalan mesyuarat tersebut adalah atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. – Utusan, 28/08/2008, 1:23pm

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2008&dt=0828&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_04.htm

4 comments:

CUCU TOK KEDU said...

Dato Ron yang dihurmati.

Harap-harap Pak Lah tak masuk ICU! Kalau masuk, Khairy Jamaluddin tentu lari ke Rembau sebab Najib duduk kerusi PM.

http://rp-semantan blogspot.com
CUCU TOK KEDU

Lumu IX said...

DISSOLVE THE PARLIAMENT FOR PRU13

nalapambu said...

Kakalahan TERUK UMNO di P. Pauh.

DSAAB dan DSNTR takut kena titik oleh ahli2 MT yg ada buah.

MD said...

MT UMNO tolong buat keputusan ini;

1.Membenarkan semua ahli UMNO yang berdaftar, mengundi terus untuk setiap jawatan tertinggi parti dalam Pemilihan Disember ini.

2.Memansuhkan percalonan minimal untuk sebarang jawatan - Tetapi untuk menjadi calon kena bayar deposit RM100 untuk setiap jawatan yang ingin ditandingi.

Rasionalnya; Bagi peluang kepada ahli umno mengundi, atau menjadi calon (untuk pertama kalinya dan mungkin kali terakhir) sebelum umno menjadi parti pembangkang selepas PRU13.

SEBENARNYA selama ini kebanyakan ahli UMNO tidak pernah dijemput untuk menghadiri sebarang mesyuarat UMNO - usahkan untuk mengundi sebarang jawatan dalam cawangan, bahagian, atau peringkat negara.