Friday, September 28, 2007

Teruskanlah Doa Kita Buat Tun Mahathir

Tun Dr Mahathir Mohamad masih berada di wad ICU IJN Kuala Lumpur. Keadaannya semakin pulih.

Sama-samalah kita memohon kepada Allah SWT semoga beliau diberikan kesihatan seperti sediakala untuk menyambung perjuangan yang belum selesai walaupun dalam kapisiti penasihat sahaja.

Ini kerana Tun Dr Mahathir adalah satu-satunya pemimpin besar Malaysia yang telah banyak berjasa kepada agama, bangsa dan tanah air tercinta.

MEDIA STATEMENT

Institut Jantung Negara, 28 September 2007: YABhg Tun Dr Mahathir bin Mohamad continues to be warded at the Intensive Care Unit, five days into a second surgery for wound debridement last Saturday.

This is to allow doctors to closely monitor and observe his overall condition following admission for a second coronary bypass surgery on September 4.

While it may seem time consuming, doctors’ focus will be on improving his nutritional status and gradually strengthening his muscles.

IJN doctors are also concerned on ensuring that all his major organ functions remain stable for continued post surgical rehabilitation.

4 comments:

Unknown said...

InsyaAllah dengan berkat doa kita semua yg sentiasa bertahmid memanjatkan doa dan harapan kepada Allah agar Tun pulih, jawapannya ada pada Allah. Tun akan pulih.Secara bathiniah saya telah menjenguk Tun di IJN dan beliau akan pulih dan sedang bertambah tenaganya.

kudakepang said...

Terima kasih Tuan Haji.

Saya akan hubungi Tuan Haji tak lama lagi. Ya.. sama-samalah kita doakan TDM kembali sihat walafiat.

Salam takzim.

Unknown said...

Datuk kalau nak jumpa saya, waktu ni mmg teramat sibuk. Kalau open house Hari raya ni datuk call lah saya, dpt kita jumpa.wassalam.

kudakepang said...

Baik Tuan Haji. Terima kasih.

Salam takzim