Friday, November 30, 2007

Ceriakan Suasana Dengan Warna Kuning
Hingga Abdullah Dan Menantunya Pening

Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi pastinya pening kepala dengan seluruh perkembangan terakhir di negara ini sekarang. Menantunya juga seolah-olah jadi bisu dan membatu.

Kita tak payah pedulikan mereka berdua. Apa yang berlaku kebelakangan ini berpunca daripada kedua-duanya. Pentadbiran Abdullah lemah dan pincang. Keterlanjuran tindakan menantunya amat mencabar kesabaran banyak pihak.

Biarkan mereka berdua, biarkan. Apa yang kita perlu lakukan sebagai rakyat jelata yang cintakan keadilan dan rindukan pembelaan ialah teruskan kempen kita berpakaian kuning setiap Sabtu sebagai tanda kita tak senang hati terhadap apa yang sedang berlaku.

Jom. Esok Sabtu. Esok kita ceriakan suasana hidup kita dengan warna kuning. Kita kuningkan negara ini sehingga Abdullah dan menantunya menjadi sejarah.

1 comment:

elle said...

Apa.. dah mula dah ... last friday my neighbour and family on the way to KL from kajang, roadblock stop her car and question her 9 years old son... i repeat nine "9" years old son... why?? Just because he is wearing a YELLOW T's.... apa la... Why... does this means that noone should wear "Yellow" or "yellow" is against the law now???