Tuesday, October 09, 2007

Ucap Selamat Aidilfitri Khusus
Buat Tun Mahathir Sekeluarga (2)

Muhashamsani bin Abdul Ghani, Ipoh, Perak: Buat Tun Dr. Mahathir dan Tun Dr. Siti Hasmah. Selamat Menyambut Hariraya Aidil Fitri. Terima kasih kerana telah memimpin negara ini dengan jayanya. Hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalas jasamu.

Rahim Ishak dan Rozaila Mohamad sekeluarga: Kami ucapkan Selamat Hari Raya buat Tun sekeluarga. Semoga sihat walafiat selalu. Didoakan Tun dapat menunaikan puasa enam lepas raya ni. Insyaallah.

Aseri Abu Bakar dari Kedah: Saya sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Tun sekeluarga dan mohon kehadrat Illahi agar Tun cepat sembuh. Insya Allah!

Sahabudin Saffie: Saya dan keluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Yang Amat Berbahagia Tun Dr Mahathir Mohamad, Yang Amat Berbahagia Tun Dr Siti Hasmah serta keluarga. Semoga Tun cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala. Kami berdoa, sinar Aidilfitri ini akan terus menyinari kesihatan Tun. Maaf Zahir dan Batin. Semoga Allah SWT memberkati Tun dan sekeluarga.

Ucap Selamat Aidilfitri untuk Tun Dr Mahathir Mohamad sekeluarga menerusi blog ini mendapat sambutan menggalakkan. Saya harap para pengirim akan membuat ucapan ringkas dan menceriakan sambil nyatakan nama mereka, dan kalau boleh, juga daerah atau negeri masing-masing. Terima kasih. – Ruhanie Ahmad

No comments: