Wednesday, June 27, 2007

Update (2):
Ku Li Sebagai PM
Mahyuddin DPM?

Polemik antara bloggers dan surfers menerusi blog ini mengenai siapakah yang layak menjadi PM dan TPM di masa akan datang, kini semakin rancak. Terbaru sekali, blogger Hamizi (yang baru-baru ini mencetuskan angan-angan supaya Ku Li jadi PM) pula mencadangkan agar
Tan Sri Mahyuddin Mohd Yassin dipertimbangkan sebagai TPM.

Teks penuh:

www.mayaputera.blogspot.com

4 comments:

DR BUTIQ said...

Dato dah lama saya tidak mengikuti perkembangan politik melalui internet kerana setiap kali saya membaca ,kemarahan saya mendidih dan tidak boleh nak dilepaskan takut nanti bukan Pak Lah yang gol tetapi saya.Pak Lah seronok aje dengan isteri baru serani nya.

Anonymous said...

Dr. Butiq

Terima kasih kerana kembali berkunjung ke KK. Saya harap anda bersabar. Kita tunggu dan lihatlah apa perkembangannya politik Malaysia kelak.

Salam takzim,
Ruhanie Ahmad

annonymous said...

Melihat keadaan sekarang ini, saya amat bersetuju Ku Li tampil menerajui Negara. Saya juga sangat2 bersetuju TS Mahyuddin jadi TPM. TSMahyuddin akhirnya akan jadi PM.He is the right material. Evidently , look at the ministeries he headed, all became successful. He got brain, man! A very sober and tidak suka diampu, he measures a person by his merit.

Datuk Ron, kalau ini calon nya , I'll be the first to volunteer!!!!

Anonymous said...

Saudara Anon,

Terima kasih. I will post your comment in this blog in due time.

Salam takzim,
Ruhanie Ahmad