Tuesday, October 09, 2007

Ucap Selamat Aidilfitri Khusus
Buat Tun Mahathir Sekeluarga

Mulai hari ini kuda-kepang membuka ruang ucap Selamat Aidilfitri kepada Tun Dr Mahathir Mohamad yang sedang menjalani rawatan di IJN Kuala Lumpur. Semoga ucap selamat ini menceriakan Tun sekeluarga yang sedang menjalani dugaan Allah SWT. Kirimkanlah ucap selamat anda seringkas yang mungkin kepada mayaputera@yahoo.com. Terima kasih. – Ruhanie Ahmad

Puan Nur El Balquish Bt Mohamad @ Harun, Johor Bahru: Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Tun Dr Mahathir dan Tun Dr Siti Hasmah serta keluarga. Kami doakan Tun cepat sembuh dan terus memimpin kami yang dalam kesempitan ini. Kami berdoa, sinar Aidilfitri ini akan terus menyinari kesihatan Tun. Kami perlukan Tun.

Nazree Mohamad: Selamat dan salam sejahtera kepada pemimpin Malaysia yang tiada tandingan. Semoga Tun Dr Mahathir sekeluarga dicucuri rahmat dan berbahagia di dunia dan akhirat. Tiada kata-kata yang dapat menunjukkan penghargaan saya kepada Tun Dr Mahathir. Tun adalah satu dalam berjuta.

Mahazir Ahmad: Di kesempatan ini, saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hati Raya Aidilfitri kepada Yang Amat Berbahagia Tun Dr Mahathir Mohamad, Yang Amat Berbahagia Tun Dr Siti Hasmah serta keluarga. Semoga Tun cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala. Maaf Zahir dan Batin. Semoga Allah SWT memberkati Tun dan sekeluarga.

No comments: